Finalitza la millora del pàrquing al costat de l'estació d'autobusos que oferix 168 places d'aparcament senyalitzades
L'alcalde de Petrer, Pascual Díaz, i el regidor d'Urbanisme, Fermín García, han anunciat que l'obra de condicionament del pàrquing al costat de l'estació d'autobusos ha finalitzat a falta d'unes últimes senyalitzacions que no han impedit que s'òbriga. Es tracta d'una actuació que forma part del projecte de ‘Remodelació i millora de l'entorn urbà de Petrer' dintre del Pla Confiança de la Generalitat i que té un pressupost global de quasi 2,5 milions d'euros que inclou, a més del pàrquing, l'arreglament i millora de més de 50 carrers de la població, així com la font de l'avinguda de Madrid. Díaz ha indicat que "amb este pàrquing atenem les peticions veïnals i de comerciants que ara comptaran amb 168 places d'aparcament en la zona, la qual cosa donarà un major impuls als negocis i major comoditat als veïns per a estacionar els seus vehicles.
L'alcalde ha destacat que es generen moltes places d'aparcament que ajudaran a "impulsar el comerç, a acabar amb una imatge deteriorada d'un solar on a més les condicions d'higiene eren deficients. Falta senyalitzar les places de discapacitats i algunes rematades de millora però ja s'ha obert al trànsit".
Per la seua banda, el responsable d'Urbanisme ha recordat que des de fa uns quants mesos "s'han fet treballs d'asfaltat, millora de voreres i rastells, i conduccions d'aigua i electricitat en més de 50 carrers de Petrer". En la zona est (la Frontera) s'han arreglat 23 carrers, i en les zones de l'oest, centre i nord falten acabar 14 carrers per a finalitzar l'actuació completa. Este arreglament important de carrers i vies se suma al condicionament del pàrquing i a la font que s'ha instal·lat en l'avinguda de Madrid.
Es tracta d'una actuació de quasi 2,5 milions d'euros que està a punt de finalitzar i amb la qual s'hauran millorat 15.000 m2 de voreres i 55.000 m2 d'asfaltat.
tornar